2014年6月10日 星期二

繼續努力!

2014年6月10日

已經係第2年,時間過得真係太快...

2年前既6月,開始準備想要B,打針,食排卵藥,睇中醫,由冇咩壓力變到非常大壓力...
到壓力大到心情極低落,一見倒家人同朋友咁易又有B會影響情緒,會喊...
一路一路咁經歷、過度、學習,到依家已經冇情緒咁大起伏咁低落~
開始真真正正了解倒自己身體既問題,去努力解決,同時都比自己信心好快做倒~

早幾個月得到一位Blog友介紹睇佢睇開既中醫,我都好開心佢介紹左呢位醫師比我,我相信係緣份黎~
我對佢幫我好有信心,今星期日0係佢度開始做推拿治療同針灸,推拿醫師話我塞,我希望幫得到我,起碼改善倒自己本身既身體狀況先。

持續2個月自己在家差不多晚晚燒艾,肚皮平時凍既感覺又真係改善左,依家經常都暖立立,加埋最近開始早上飲一杯薑+紅糖/黑糖茶,今次經痛改善左超多,冇咩痛,經量都開始正常返,好開心。一定要繼續努力,再接再厲,要對自己有信心!

岩岩既龍母誕同班朋友上左肇慶拜龍母,求多個保祐,希望願望成真啦~

1 則留言:

  1. 我們這條路從來不易行, 要充滿決心與正能量的確!繼續努力!!

    回覆刪除