2013年10月10日 星期四

新的Blog.新的開始

既然開左新blog,咁就努力d寫返blog先,哈哈.......

呢排開始決心做運動增加血液循環,呢個星期已經做左3次......

依家一放假就會去屋企後面個山行山,夜晚食完飯休息陣後就同老公落樓下散步加做收大腿肌肉既運動,唔怕劇烈得濟又可以令到自己出汗同個心跳得快d。

另外最重要一定要加埋早d訓....其實話早話早都成12:45-1:00先訓,真係唔得....

雖然比起以前係早左,因為以前係1點半-2點先訓.........

真係要再早d先得呀!!!!

另外更加要忍食,忍食所有生冷野,望住好想食既魚生都要忍住.........沙律都要避啦......飲料盡可能都唔好飲........

9月同10月對我黎講真係身體好多問題,先先0係右手神經線無啦啦發炎...手指手脾全部腫曬.....

睇醫生話係勞損.....要keep住做物理治療,之前又要係咁食消炎藥食神經線藥....

休息左個幾星期後情況有d好轉,突然又無啦啦腸胃炎.......救命....

好返唔夠幾日突然又無啦啦左眼發炎,腫到豬頭咁....要睇眼科醫生,真係好恐怖呀!!!!

眼腫左4,5日好返之後,唉...又到隻手又腫返......咩事呀???!!!!><

點解要沒完沒了.......我唔想影響我生b計劃......

始終食咁多消炎藥都會有影響~

今日岩岩睇完中醫,醫生今次講左d說話係平時唔會講既野,有小小令我有d希望咁,但又怕有希望反而有失望...

anyway,盡左力唔得就下個cycle既第4日再見啦醫生~!!!

希望唔駛下個cycle見啦,wahhahaa!!!

1 則留言:

  1. 又會無啦啦手又發炎, 眼又發炎o既?! 我諗我出年先會重新再o黎過咯~ 加油!!

    回覆刪除